Zastava Bosne i Hercegovine | Zastava Crne Gore

Advokatski rokovnik PRINCIPAL

Šta je Principal?

Principal je online advokatski rokovnik, menadžerski alat, koji pomaže u radu advokatske kancelarije.

Vaš online advokatski rokovnik

Principal se sastoji od skupa formi za upravljanje kalendarima, dokumentima, obavezama, kontaktima i drugim važnim informacijama. Advokatski rokovnik ima veliki broj mogućnosti, a ovde će biti prikazane najvažnije.

Šta se sve nalazi u advokatskom rokovniku?

  • Kalendar
  • Obaveze
  • Predmeti
  • Klijenti (i drugi poslovni kontakti)
  • Finansije
  • Evidencija Vaših dnevnih obaveza, rukovođenje zadacima pripravnika i upravljanje rokovima
  • Organizovanje podataka o klijentima i drugim poslovnim kontaktima
  • Praćenje finansija i advokatskih honorara

Trajanje:

Pretplatnici na izdanja kompanije Paragraf Lex doo, Principal dobijaju bez dodatne naknade, za vreme trajanja ugovora o pretplati koji je trenutno aktivan.

Nepretplatnici mogu koristiti Principal besplatno, u promotivnom periodu do 31. marta 2019. godine.



Prednosti programa Principal:

Naše rešenje advokatskog rokovnika omogućava korisniku da automatski prođe kroz zakazane termine, vidi nadolazeće obaveze, centralizuje dokumenta i dobije automatske notifikacije. U narednih nekoliko meseci možete da očekujete i mnoge druge korisne funkcionalnosti.


Korisnička podrška je moguća putem telefona i emaila.

Svim svojim dokumentima, obavezama, rokovima, predmetima, kontaktima, finansijama i ostalim informacijama, možete pristupiti sa bilo koje lokacije (uz internet), brzo i jednostavno, sa različitih uređaja (laptop, kompjuter, telefon itd.).
Kalendar dnevnih obaveza Vam pomaže da organizujete svoj dan; da se pripremite za ročišta, pratite rokove, ubeležite sastanke, dodelite vreme rada na predmetu kao i da pratite rad saradnika i pripravnika.
U Principalu možete voditi sve predmete, deliti ih s drugim korisnicima, zajedno raditi na njima, organizovati obaveze po predmetu, upisivati vremenski tok predmeta kao i evidentirati stavke za naplatu klijentima.
Kroz online advokatski rokovnik možete organizovati klijente i druge poslovne kontakte, praviti veze između njih i uvek ažurno voditi njihove podatke i finansijske informacije.
Principal dozvoljava nivoe pristupa tako da svaki korisnik vidi samo obaveze i predmete koji su njemu dodeljeni.
Kada drugi korisnik izmeni nešto u advokatskom rokovniku, što bi trebalo da znate, stići će vam notifikacija, kako biste uvek bili u toku.

Pregled funkcija advokatskog rokovnika Principal

Kalendar

Nakon jednostavnog logovanja, susrešćete se sa kalendarom na kome se vide sve obaveze po danima koje se odnose na ulogovanog korisnika.

Zastavicama sa bojama označen je početak, trajanje i kraj konkretne obaveze, odnosno finalni rok. Svaka zastavica ima svoju boju, dok pomešana, crveno-zelena zastavica označava obaveze koje počinju i završavaju se u istom danu. U gornjem desnom uglu nalaze se filteri za precizniji pregled kalendara po danima i mesecima.

Obaveze

U obavezama možete da organizujete rad saradnika, da im zadate dnevna zaduženja, kao što su priprema tužbe, žalbe, priprema dokumentacije za suđenja i sl. kao i da organizujete svoje obaveze.

Obaveze u Principalu možete praviti u zavisnosti od potrebe advokatske kancelarije (advokata); možete ih vezati za predmet, a isto tako one mogu biti i samostalne. Svaka obaveza sadrži svoje podatke i mogu joj biti dodata i razna dokumenta. Može se slati zahtev za produženje roka da se obaveza završi, a mogu se proveravati saradnici i njihove obaveze. Listu svih obaveza možete pretraživati na osnovu više kriterijuma.

Predmeti/Finansije svih predmeta

Ovaj online advokatski rokovnik predstavlja odličan alat, jer u njemu možete formiramirati elektronski predmet za svakog klijenta. Taj predmet može biti sačinjen od svih dokumenata, obaveza/rokova i informacija koje se na njega odnose.

Tok predmeta (timeline) omogućava beleženje ključnih situacija u razvoju predmeta kako biste lakše pratili njegov rasplet i lakše uputili nove ili postojeće kolege u njegovu istoriju.
Možete praviti fakture i imati evidenciju istih, vršiti evidenciju svih troškova zastupanja, uplata klijenata po fakturi, kao i nenaplaćenih stavki.

Kontakti

U kontaktima se nalaze informacije o svim poslovnim partnerima, bez obzira da li su oni klijenti ili ne. To mogu biti i druge kolege (ceo segment se odnosi na sve osobe van Vaše advokatske kancelarije), sudije, veštaci, drugi stručnjaci, potencijalni klijenti kao fizička ili pravna lica.

Unutar sekcije Kontakti možete videti koji su sve predmeti vezani za bilo kog odabranog kontakta, da li je on trenutno aktivan klijent ili je druga strana u nekom od predmeta kao i dosta drugih korisnih informacija.

Zajednički dokumenti

Svi korisnici advokatskog rokovnika u Vašoj kancelariji, unutar odeljka Zajednički dokumenti, mogu dodavati i preuzimati dokumenta kao i kreirati foldere radi lakšeg snalaženja. Ukoliko postoje modeli/pelceri koje svi iz kancelarije redovno koristite, možete ih ovde organizovati.

Ostalo

Još jedna od dobrih strana advokatskog rokovnika Principala jeste svakako mogućnost pregleda svih sudova, advokata, sudskih veštaka i drugih korisnih linkova.

Interna organizacija

Kroz opciju zaposleni/angažovani možete da kreirate elektronsku evidenciju podataka zaposlenih advokata, pripravnika, stručnih saradnika i drugih kolega.

Možete imati pristup poslovnim informacijama i podacima svih kolega, dok njihove privatne informacije možete sakriti iza korisničkih privilegija, ukoliko ne želite da svi imaju pristup toj vrsti podataka.


Notifikacije

Informacije o svim novim aktivnostima koje se Vas tiču a koje niste Vi napravili unutar Principala, dobijate putem notifikacija. Svaka notifikacija je hiperlinkovana tako da klikom na link notifikacije možete pristupiti onome na šta se ona odnosi. Važnije notifikacije možete opciono dobijati i putem email-a.


Da li želite produktivniji i brži rad u Vašoj advokatskoj kancelariji?

Advokatski rokovnik Principal je pravi izbor za unapređenje rada Vaše advokatske kancelarije. Organizujte jednostavno i lako sve svoje predmete i obaveze.

Formular za registraciju