NACRT ZAKONA O ZDRAVSTVENOM OSIGURANJU: Izveštaj o sprovedenoj javnoj raspravi
Shodno zaključku Vlade 05 broj: 011-6779/2023 od 26. jula 2023. godine, Ministarstvo zdravlja je sprovelo javnu raspravu o Nacrtu zakona o izmenama i dopunama Zakona o zdravstvenom osiguranju u periodu od 31. jula 2023. godine do 21. avgusta 2023. godine.
Tekst Nacrta zakona bio je postavljen na internet stranici Ministarstva zdravlja www.zdravlje.gov.rs i na portalu e-konsultacije.
Učesnici javne rasprave mogli su da dostave svoje primedbe, predloge, inicijative, komentare i sugestije u periodu održavanja javne rasprave na imejl adresu: zakon.osiguranje.javnarasprava2023@zdravlje.gov.rs ili pismenim putem Ministarstvu zdravlja, Beograd, Nemanjina 22-26, a što su i učinili.
U Ministarstvu zdravlja razmotreni su dostavljeni predlozi/ inicijative na Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o zdravstvenom osiguranju. U tabeli, koja je sastavni deo ovog izveštaja, dat je pregled dostavljenih predloga/inicijativa:
JAVNA RASPRAVA - PREGLED DOSTAVLjENIH PREDLOGA/ INICIJATIVA NA NACRT ZAKONA O IZMENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O ZDRAVSTVENOM OSIGURANjU
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
1. |
Inicijativa se ne odnosi na neki od članova Nacrta, već na izmene/dopune čl. 103-107. Zakona o zdravstvenom osiguranju (“Sl. Glasnik RS”, broj 25/19) |
Podnosilac predlaže da se troškovi prevoza nastali povodom pružanja zdravstvene zaštite nadoknade ne samo osiguranom licu, već i njegovom pratiocu u slučaju onkoloških pacijenata kada se upućuju u druge centre van mesta prebivališta radi radiološke/hemo terapije ili u slučaju hemodijalize, a lošeg su opšteg zdravstvenog stanja koje je nastupilo progresijom bolesti, obzirom da ti pacijenti ne mogu samostalno putovati do tog drugog centra |
Božidar Ćirić |
Ne prihvata se, imajući u vidu da se u Ministarstvu zdravlja radi na sveobuhvatnijoj izmeni Zakona o zdravstvenom osiguranju, kada će navedeni predlog biti razmotren, a inicijativa se i ne odnosi na članove Nacrta. |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
2. |
Predlozi se ne odnose na konkretan član Nacrta Zakona, već na izmene/dopune čl. 85. i 242. Zakona o zdravstvenom osiguranju |
- predlog u odnosu na član 85. Zakona o zdravstvenom osiguranju smatrajući da postoji diskriminacija u pogledu preduzetnika kada su privremeno sprečeni za rad, obzirom da oni, kao i druga zaposlena lica, imaju obavezu uplate doprinosa za zdravstveno i penzijsko i invalidsko osiguranje, te usled toga, kao i zaposleni moraju da imaju pravo i na naknadu zarade za vreme privremene sprečenosti za rad, jer ako žele da primaju punu naknadu zarade moraju da zatvore svoje preduzetničke radnje, što posebno negativno utiče na položaj majki preduzetnica; - predlog u odnosu na član 242. Zakona o zdravstvenom osiguranju ogleda se u tome da i predstavnik poslodavaca treba da uzme učešće u svojstvu člana Upravnog odbora Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, a na predlog reprezentativnih udruženja poslodavaca organizovanih na nivou Republike Srbije. |
Unija poslodavaca Srbije |
Ne prihvata se, imajući u vidu da se u Ministarstvu zdravlja radi na sveobuhvatnijoj izmeni Zakona o zdravstvenom osiguranju, kada će navedeni predlog biti razmotren, a inicijativa se i ne odnosi na članove Nacrta. |
3. |
Čl. 2. i 3. |
U vezi člana 2. Nacrta, kojim se dopunjuje član 125. Zakona o zdravstvenom osiguranju, predlaže dodavanje i stava 6. koji glasi: “ |
Milica Urošević, prim. spec. dr med, izabrani lekar u Domu zdravlja Vračar |
Ne prihvata se, jer se način i uslovi za ostvarivanje prava iz obaveznog zdravstvenog osiguranja bliže |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
Osiguranici iz stava 5. ostvaruju pravo na zdravstvenu zaštitu na teret obaveznog zdravstvenog osiguranja posle unošenja podataka u centralnu/matičnu evidenciju Republičkog fonda.” U članu 3. Nacrta predlaže se drugačija formulacija stava 2. na način da se jasnije preciziraju situacije u kojima se stavom 2. ovog člana predlaže kada izabrani lekar može utvrditi privremenu sprečenost za rad do 60 dana, tako da stav 2. Ovog člana glasi: “ Privremenu sprečenost za rad do 60 dana privremene sprečenosti za rad iz stava 1. tačka 12) ovog člana izabrani lekar utvrđuje za: osiguranike obolele od maligne bolesti ukoliko je lečenje u toku; osiguranika privremeno sprečenog za rad zbog bolesti ili komplikacija u vezi održavanja trudnoće; osiguranike sa invaliditetom ukoliko je invaliditet nastao neposredno pre ili u toku utvrđene privremene sprečenosti za rad; osiguranika kod koga je neposredno obavljena hirurška intervencija, osim u slučajevima kada je ta intervencija obavljena u dnevnoj bolnici u zdravstvenim |
|
Uređuju podzakonskim aktom. |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
ustanovama iz Plana mreže ili u privatnoj praksi.” |
|
|
4. |
Predlog se ne odnose na konkretan član Nacrta Zakona, već na promenu u pogledu isplatioca naknade zarade |
Predlaže se usklađivanje Zakona o zdravstvenom osiguranju sa predloženim izmenama/dopunama sadržanim u Nacrtu, na način da do 15 dana privremene sprečenosti za rad koju utvrđuje izabrani lekar, prema predlogu sadržanom u Nacrtu, naknadu zarade obezbeđuje poslodavaca, a nakon toga, dakle od 16-og dana privremene sprečenosti za rad, koju kako se predlaže Nacrtom, utvrđuje lekarska komisija, naknadu zarade obezbeđuje Republički fond za zdravstveno osiguranje (sredstva obaveznog zdravstvenog osiguranja) |
Zorana Jeremić, rukovodilac pravne službe Farmalogist, d.o.o. |
Ne prihvata se, a inicijativa se i ne odnosi na članove Nacrta. |
5. |
Čl. 2. i 3. |
Predlog isti kao i pod red. br. 3., a predlaže se i dodavanje stava 3 u članu 3. Nacrta koji glasi: “ Opravdanost predloga za produžetak privremene sprečenosti za rad preko 15 dana ceni se na osnovu izveštaja specijaliste određene grane medicine koji je zaposlen u zdravstvenim ustanovama iz Plana mreže ili lekara specijaliste iz privatne prakse koji je izveštaj potvrdio štambiljem propisanim za rad u privatnoj praksi.” |
Spec. dr Biljana Velić, izabrani lekar u Domu zdravlja Zaječar |
Ne prihvata se, jer se način i uslovi za ostvarivanje prava iz obaveznog zdravstvenog osiguranja bliže uređuju podzakonskim aktom. |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
6. |
Ne odnosi se na konkretan član Nacrta |
Podnosilac postavlja pitanje da li su smenjeni ili podneta prekršajna prijava protiv lekara koji su zloupotrebili svoja ovlašćenja kod utvrđivanja privremene sprečenosti za rad. Ako jeste onda to drugi lekari ne bi radili. |
Kontrol Novi Sad |
Nema inicijative za izmene/dopune konkretnih članova. |
7. |
Ne odnosi se na konkretan član Nacrta, već je dat novi predlog u vezi obračuna naknade zarade preko 30 dana (član 102. Zakona o zdravstvenom osiguranju) |
Predlaže se da se poslodavci oslobode obaveze obračuna i dostavljanja dokumentacije za naknadu zarade usled privremene sprečenosti za rad preko 30 dana, već da to radi Republički fond za zdravstveno osiguranje |
Aleksandar Stojčev |
Prihvata se. |
8. |
Ne odnosi se na konkretan član Nacrta |
Predlozi se odnose na unapređenje položaja onkoloških pacijenata u smsislu organizacije prevoza do zdravstvene ustanove gde im se pruža hemo ili radio terapija na način kako je to organizovano kod lica koja su na dijalizi, kao i visine naknade zarade u iznosu od 100% od osnova za ove pacijente bar za 6 meseci dok su na terapiji (hemo ili radio terapija) |
Ženski centar Milica |
Ne prihvata se, a inicijativa se i ne odnosi na članove Nacrta. |
9. |
Ne odnosi se na konkretan član Nacrta |
Predlaže se unapređenje položaja lica obolelih od FM i ME/CFS na način da budu oslobođeni od prticipacije za lekove, kao i da ne plaćaju suplemente i da im se omogući da budu na |
Nadica Marjanović |
Ne prihvata se, ne odnosi se na konkretan član Nacrta. |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
“bolovanju” dok ne steknu pravo na penziju |
|
|
10. |
Nacrt u celosti i drugi predlozi koji nisu obuhvaćeni ovim nacrtom |
Predloženo rešenje u Nacrtu da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost z rad do 15 dana nije u skladu sa Ustavom te taj predlog, odnosno ovaj Nacrt, povući iz procedure. Drugo, predlažu se izmene člana 85. Zakona o zdravstvenom osiguranju (naknada zarade preduzetnica za vreme privremene sprečenosti za rad treba da bude 100%, a ne 50% kako je važeće zakonsko rešenje) |
Tatjana Macura, predsednica Udruženja “Mame su zakon” |
Ne prihvata se, jer se inicijativa i ne odnosi na članove Nacrta. |
11. |
Nacrt u celosti |
Podnosilac predlaže da nakon 15 dana privremene sprečenosti za rad svi osiguranici idu na lekarsku komisiju lično, jer izabrani lekari često nisu u mogućnosti da pripreme svu medicinsku dokumentaciju, jer postoji nedostatak termina za pregled specijalista, dugo se čeka na fizikalnu rehabilitaciju, dopunska dijagnostika je važan razlog prolongiranja privremene sprečenosti za rad. Takođe, generalizovanje pacijenata po bolesti nije adekvatno, jer svakog pacijenta i njegovo zdravstveno stanje treba posmatrati posebno, jer svi pacijenti, npr. |
Dr Dragana Melentijević, spec. Opšte medicine, izabrani lekar za odrasle |
Ne prihvata se, jer je u pitanju organizacija rada zdravstvenih ustanova. |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
oboleli od malignih bolesti, nisu u istoj situaciji: neki mogu da rade, a neki ne. Takođe, često postoje i tehničke smetnje prilikom slanja dokumentacije od strane izabranog lekara lekarskoj komisiji, a i dugo se čeka na povratnu informaciju (nekoliko dana). |
|
|
12. |
Nacrt u celosti |
Predlog da se Nacrt povuče, obzirom da predloženo rešenje da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 15 dana nije dobar, jer otvara mnogo problem, a interes pacijenta mora biti na prvom mestu. Ovim predloženim rešenjem pacijenti gube poverenje, a i narušava se zdravstveni sistem Republike Srbije. Izabrani lekar treba da utvrđuje dužinu privremene sprečenosti za rad u dužem trajanju, a ne samo do 15 dana. |
Klinika za kardiohirurgiju UKC Niš |
Delimično se prihvata, u delu da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana. |
13. |
U Nacrt uneti novu odredbu |
Uneti odredbu kojom će se omogućiti i članovima porodice boraca, koji su osigurani preko njega, da nesmetano koriste prava na zdravstvenu zaštitu, bez obzira na činjenicu da li je zdravstvena knjižica nosioca osiguranja overena ili ne. |
Udruženje ratnih i mirnodopskih vojnih invalida Srbije |
Prihvata se. |
14. |
Nacrt zakona uopšte |
Predlaže se uvođenje digitalizacije u postupku ostvarivanja |
NIS Novi Sad |
Ne prihvata se, imajući u vidu da se u Ministarstvu |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
prava na naknadu zarade zbog privremene sprečenosti za rad e- bolovanje |
|
zdravlja radi na sveobuhvatnijoj izmeni Zakona o zdravstvenom osiguranju, kada će navedeni predlog biti razmotren. |
15. |
Ne odnosi se na konkretan član Nacrta |
Predlaže se da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 15 dana, a da dalji produžetak bude u nadležnosti lekarske komisije. Podnosilac smatra da je to od strateške važnosti za privredu Republike Srbije. |
ELRAD Srbija d.o.o., Vlasotince |
Nije jasna inicijativa, obzirom da je u Nacrtu sada predviđeno takvo rešenje. |
16. |
Nacrt uopšte |
Poverenik smatra da još jednom treba razmotriti skraćenje roka sa maksimalnih 60 dana na 15 (obzirom da u obrazloženju nije navedeno koji su sve mehanizmi preduzeti u cilju sprečavanja zloupotreba od strane izabranih lekara), kao i listu stanja, odnosno slučajeva kada izabrani lekar može utvrditi da je neophodno potrebno da sprečenost za rad traje do 60 dana, bez upućivanja na Lekarsku komisiju, odnosno ovu listu ostaviti otvorenu u slučaju kada se iz lekarskih nalaza neposredno može utvrditi da je neophodno duže lečenje i oporavak. |
Poverenik za zaštitu ravnopravnosti |
Razmotreno je i predloženo da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana. |
17. |
Rešenje u Nacrtu po kome izabrani lekar utvrđuje |
Predlagač ukazuje da 15 dana u slučaju postupka vantelesne oplodnje nije dovoljno, obzirom da |
Udruženje Šansa za roditeljstvo Beograd |
Delimično je prihvaćeno u delu u kojem izabrani lekar utvrđuje |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
Privremenu sprečenost za rad do 15 dana, a dat je i nov predlog koji nije predmet nacrta |
samo prva faza traje toliko. Takođe, predlaže se i da bolovanje u slučaju postupka vantelesne oplodnje, kao i tokom lečenja steriliteta treba da bude u visini od 100% |
|
Privremenu sprečenost za rad do 30 dana. |
18. |
Nov predlog koji nije obuhvaćen Nacrtom |
Predlaže se da Ministarstvo zdravlja svojim rešenjem utvrdi da ustanove socijalne zaštite i drugi pružaoci usluga socijalne zaštite sa domskim smeštajem mogu obavljati poslove zdravstvene delatnosti za korisnike te ustanove, a što se predviđa članom 36. stav 2. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (“Sl. glasnik RS”, broj 25/19) |
Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja |
Ne prihvata se, imajući u vidu da je u pitanju materija koja se ne uređuje Zakonom o zdravstvenom osiguranju. |
19. |
Nov predlog koji nije obuhvaćen Nacrtom |
Predlažu se dodatne izmene Zakona o zdravstvenom osiguranju kojima bi se uredila sva pitanja u pogledu zdravstvenog osiguranja i ostvarivanja prava u tom sistemu, a za lica kod kojih se primenjuje program zaštite učesnika u krivičnom postupku (“prikrivanje identiteta”) shodno Zakonu o programu zaštite učesnika u krivičnom postupku |
Ministarstvo unutrašnjih poslova |
Ne prihvata se, imajući u vidu da se u Ministarstvu zdravlja radi na sveobuhvatnijoj izmeni Zakona o zdravstvenom osiguranju, kada će navedeni predlog biti razmotren. |
20. |
U odnosu na Nacrt zakona predlog se odnosi na broj dana do kojih izabrani lekar može utvrditi |
Predlažu se da izabrani lekar može da utvrdi privremenu sprečenost za rad do 30 dana uz lično javljanje pacijenta lekarskoj komisiji, a ne slanje dokumentacije. |
Dr Ana Bugarić |
Delimično je prihvaćena inicijativa u delu koji se odnosi na to da izabrani lekar utvrđuje privremenu |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
Privremenu sprečenost za rad, a dati su i drugi predlozi koji se odnose na funkcionisanje zdravstvenog sistema i nisu obuhvaćeni ovim nacrtom |
Obrazloženje ovog predloga ogleda se i u opštem aktu kojim se uređuju medicinsko- doktrinarni standardi za utvrđivanje privremene sprečenosti za rad shodno kome samo oko 1o bolesti i stanja imaju preporučeno trajanje privremene sprečenosti za rad do 14 dana. Ostali komentari odnose se na broj pacijenata koje izabrani lekar pregleda na dnevnom nivou, da se poštuje institucija izabranog lekara, da neodgovorni pacijenti koji ne preuzmu propisani lek na vreme plate taj lek, da neodgovorni pacijenti koji ne ispoštuju zakazani termin bez opravdanog razloga plate sledeći termin, da se sprovode nenajavljene kontrole. |
|
sprečenost za rad do 30 dana. |
21. |
Čl. 1, 3 i 5. Nacrta Zakona i dva nova predloga koji nisu obuhvaćeni Nacrtom zakona |
- Predlogom koji se odnosi na čl. 1. Nacrta zakona predlaže se da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana, a ne do 15 kako je sadržanu u nacrtu zakona, a zbog očekivanog velikog pritiska na lekarske komisije. Takođe, predlaže se i da se podzakonskim aktom detaljnije uredi postupak digitalizacije, a u postupku otvaranja bolovanja, kako bi se |
NALED |
Delimično se prihvata, odnosno prihvata se u delu da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana. Ostali predlozi će uređeni podzakonskim aktom. |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
u potpunosti digitalizovao postupak otvaranja bolovanja - Predlog u odnosu na član 3. Nacrta zakona ogleda se u potrebi da se detaljnije definiše način dokazivanja uslova iz člana 143. Stav 1. Tačka 12) Zakona o zdravstvenom osiguranju, odnosno da se detaljnije uredi dokazivanje situacija/slučajeva kada izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 60 dana, a koji su predviđeni Nacrtom zakona. - Predlog u odnosu na član 5. Nacrta zakona ogleda se roku od kada bi se ovaj nacrt stupao na snagu, te se predlaže da to ne bude u roku od 8 dana već u roku od 6 meseci. - Nov predlog koji nije obuhvaćen Nacrtom zakona odnosi se na dopunu člana 102. Zakona o zdravstvenom osiguranju na način da se doda nov stav 9. Koji glasi: “ Način razmene dokumenata i podnesaka iz ovog člana, kao i formu u kojoj se dostavljaju dokumenta iz ovog člana bliže uređuje Republički fond, u okviru opšteg akta kojim se bliže uređuje način i postupak ostvarivanja prava osiguranih lica iz obaveznog |
|
|
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
zdravstvenog osiguranja.” - Još jedan predlog koji nije obuhvaćen Nacrtom zakona odnosi se na član 144. Zakona o zdravstvenom osiguranju tako da se stav 1. tog člana proširi tako da glasi: “ Izabrani lekar koji utvrđuje privremenu sprečenost za rad osiguranika, dužan je da o utvrđenoj privremenoj sprečenosti za rad obavesti sve izabrane lekare tog osiguranika, zbog povezivanja privremene sprečenosti za rad, u skladu sa ovim zakonom, KAO I REPUBLIČKI FOND I POSLODAVCA OSIGURANIKA ZBOG OBRAČUNA I ISPLATE NAKNADE ZARADE OSIGURANIKA.” (velikim slovima označeno je predloženo proširenje ovog stava). Takođe, predloženo je i dodavanje novog stava 2. U ovom članu koji glasi: “ Način i formu u kojoj izabrani lekar obaveštava lica iz stava 1. Ovog člana o utvrđenoj privremenoj sprečenosti za rad osiguranika bliže uređuje Republički fond, u okviru opšteg akta kojim se bliže uređuje način i postupak ostvarivanja prava osiguranih lica iz obaveznog |
|
|
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
|
Zdravstvenog osiguranja”. |
|
|
22. |
U odnosu na Nacrt zakona predlog se odnosi na dužinu trajanja privremene sprečenosti za rad koju može da utvrdi izabrani lekar, a dat je i nov predlog koji nije obuhvaćen Nacrtom zakona |
- Predlažu se da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana, a ne do 15 kako je sadržano u Nacrtu zakona. - Nov predlog koji nije obuhvaćen Nacrtom zakona odnosi se na dopunu člana 143. Zakona o zdravstvenom osiguranju tako što bi se dodao nov stav 2. koji glasi: “Opravdanost predloga za produžetak privremene sprečenosti za rad preko 15 dana ceni se na osnovu izveštaja specijaliste određene grane medicine koji je zaposlen u zdravstvenim ustanovama iz plana mreže ili lekara specijaliste iz privatne prakse koji je izveštaj potvrdio štambiljem propisanim za rad u privatnoj praksi.” |
Republička stručna komisija za primarnu zdravstvenu zaštitu |
Delimično se prihvata, odnosno prihvata se u delu da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana. |
23. |
Nacrt uopšte |
Predlažu se povlačenje Nacrta zakona iz procedure i da se razmotri predlog za izmenu zakona koji je stranka zajedno predala u skupštinsku proceduru. Takođe, mišljenje je da se ovim nacrtom smanjuje nivo ljudskih i manjinskih prava što je u suprotnosti sa Ustavom (smanjenje broja dana sa 30 na 15). |
Poslanička grupa “MORAMO- ZAJEDNO” |
Ne prihvata se, jer se Nacrtom ne smanjuje nivo zatečenih prava. |
24. |
Nacrt zakona |
Podnosilac je mišljenja |
Mr Milenko |
Delimično |
Red. br. |
Br. čl. Nacrta |
Kratak sadržaj predloga/inicijative |
Podnosilac |
Status |
|
uopšte |
da se predloženim Nacrtom neće sprečiti zloupotrebe bolovanja, već će se izvršiti pritisak na lekarske komisije, te predlaže da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana, a ne do 15 kako je sadržano u Nacrtu zakona. Takođe, iznosi uopšteni pregled problema koji se odnose na mogućnost zloupotrebe bolovanja, neadekvatnu kontrolu istih, kao i nemoć poslodavaca u tim situacijama, usled čega je mišljenja da se ovim nacrtom neće sprečiti zloupotrebe, a neće ni unaprediti postupak kontrole bolovanja. |
Caković, dipl. ek. |
prihvaćen u delu koji se odnosi na to da izabrani lekar utvrđuje privremenu sprečenost za rad do 30 dana. |
Izvor: Vebsajt eKonsultacije, 04.09.2023.
Naslov: Redakcija