Zastava Bosne i Hercegovine

Obaveštenje:

Da bi Vam se prikazali poslednje objavljeni statistički/poslovni podaci, pre nego što otvorite željeni podatak, neophodno je da osvežite stranicu (F5).


↩ Nazad na prethodnu stranicu ARHIVA



INDEKSI POTROŠAČKIH CENA U REPUBLICI SRBIJI

2021. godina

Republika Srbija - ukupno*

Mesečni indeks potrošačkih cena
(Promena cena u tekućem mesecu u odnosu na prethodni mesec)

Godišnji indeks potrošačkih cena
(Promena cena u tekućem mesecu u odnosu na isti mesec prethodne godine)

Indeks potrošačkih cena u 2021. godini
(Promena cena u tekućem mesecu u odnosu na decembar 2020. godine)

"Sl. glasnik RS"

Januar 2021.

100,4

101,1

100,4

17/2021

Februar 2021.

100,6

101,2

101,1

22/2021

Mart 2021.

100,5

101,8

101,6

37/2021

April 2021.

101,1

102,8

102,6

48/2021

Maj 2021.

100,5

103,6

103,2

59/2021

Jun 2021.

100,3

103,3

103,5

70/2021

Jul 2021.

100,2

103,3

103,7

80/2021

Avgust 2021.

100,9

104,3

104,6

89/2021

Septembar 2021.

100,8

105,7

105,4

97/2021

Oktobar 2021.

100,9

106,6

106,4

107/2021

Novembar 2021.

100,9

107,5

107,4

123/2021

Decembar 2021.

100,4

107,9

107,9

-

* Republički zavod za statistiku od 1999. godine ne raspolaže pojedinim podacima za AP Kosovo i Metohija, tako da oni nisu sadržani u obuhvatu podataka za Republiku Srbiju (ukupno).

Napomena:

Cene proizvoda i usluga lične potrošnje u decembru 2021. godine, u odnosu na novembar 2021. godine, u proseku su povećane za 0,4%. Potrošačke cene u decembru 2021. godine, u poređenju sa istim mesecom prethodne godine, povećane su za 7,9%. U 2021. godini u poređenju sa 2020. godinom, potrošačke cene su u proseku povećane za 4,0%.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje, u decembru 2021. godine, u odnosu na prethodni mesec, rast cena je zabeležen u grupama Komunikacije (1,2%), Restorani i hoteli (0,8%), Oprema za stan i tekuće održavanje (0,7%), Stanovanje, voda, električna energija, gas i ostala goriva (0,6%), u grupama Alkoholna pića i duvan i Rekreacija i kultura (za po 0,5%), Odeća i obuća (0,4%), Hrana i bezalkoholna pića (0,3%) i Zdravlje (0,2%)

Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.




↩ Nazad na prethodnu stranicu ARHIVA