Zastava Bosne i Hercegovine

U APRILU 2019. GODINE KONTROLA NAČINA REŠAVANJA REKLAMACIJA NA USLUGE KABLOVSKE TV, INTERNETA, MOBILNE I FIKSNE TELEFONIJE


Inspektori Ministarstva trgovine, telekomunikacija i turizma Srbije tokom aprila kontrolisaće način rešavanja reklamacija na usluge kablovske TV, interneta, mobilne i fiksne telefonije, saopšteno je iz Ministarstva.

Tržišna inspekcija kontrolisaće u sedištima pružalaca ovih usluga način prijema i evidentiranja reklamacija potrošača, obaveštavanja i postupanja po donetoj odluci o reklamaciji.

Pod kontrolom će biti i uspostavljanje besplatne telefonske linije radi omogućavanja potrošačima da lako kontaktiraju trgovca, kao i formiranje komisije za rešavanje reklamacija potrošača u čijem sastavu moraju da budu i predstavnici evidentiranih udruženja i saveza potrošača.

Izvor: Vebsajt RTV, 26.03.2019.
Naslov: Redakcija