Zastava Bosne i Hercegovine

NACRT ODLUKE O BLIŽIM USLOVIMA OGLAŠAVANJA FINANSIJSKIH USLUGA: Od 1. aprila 2019. godine bankarske reklame kontrolisaće NBS


Narodna banka Srbije namerava da ubuduće prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vređaju klijente ili konkurenciju.

NBS će naime prilikom prethodne kontrole novih proizvoda izričito zahtevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da oceni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.

Takođe, centralna banka će reagovati merama iz svoje nadležnosti ako uoči bilo kakvu nepravilnost.

To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija...

Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.

Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS Nacrtom odluke o bližim uslovima oglašavanja finansijskih usluga, a koje treba da startuju od 1. aprila 2019. godine.

Izvor: Vebsajt RTV, 23.02.2019.
Naslov: Redakcija