Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA: Odgovor na pitanje potrošača


Kupila sam nekoliko stvari na sniženju u jednom butiku i sada mi dve stvari ne odgovaraju. Da li imam pravo da uložim reklamaciju čak i kada su snižene stvari? Takođe me interesuje šta se dešava u slučaju da je roba u međuvremenu snižena, a ja recimo hoću da mi trgovac vrati novac. Koji iznos mi vraća?

ODGOVOR:

Iako je roba bila na sniženju, akciji ili popustu kada ste je kupili, imate pravo na reklamaciju. Nemate pravo da reklamirate robu samo kada je ona snižena zbog određene mane ili greške, a da ste sa tom činjenicom prilikom kupovine bili upoznati. S druge strane i takvu robu možete reklamirati ukoliko se pojavi drugi nedostatak, a ne onaj zbog kojeg je umanjena cena. Ukoliko se reklamacija rešava raskidanjem ugovora, vrši se povraćaj novca u onom iznosu koji je naznačen na fiskalnom računu. Bez obzira na to da li je u međuvremenu roba pojeftinila ili poskupela, vi trgovcu vraćate robu, a on vama iznos koji ste platili prilikom kupovine.

Izvor: Vebsajt Politika, 22.06.2020.
Naslov: Redakcija