Tokom februara 2017. godine trebalo bi da bude formirana radna grupa za izradu nove medijske Strategije, a koja bi trebalo da bude završena do sredine godine.
- Nova medijska strategija trebalo bi da pomogne u stvaranju održivog ambijenta za rad medija, da omogući povećanje pomoći medijima iz javnih izvora, fer tržišnu utakmicu i zaštitu konkurencije - precizirao je državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Nino Brajović
Njen cilj će biti i jačanje profesionalnih standarda u medijima kroz samoregulaciju, povećanje uloge novinarskih i medijskih udruženja, kao i osavremenjivanje medija nacionalnih manjina i podsticanje socijalnog dijaloga u medijima.
Prethodna medijska strategija, ili Strategija razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji do 2016. godine ("Sl. glasnik RS", br. 75/2011), kako se zvanično zvala, doneta je 2011. godine i bila je na snazi do kraja 2016. godine. Taj dokument, kojim je država definisala svoju strategiju u podršci medijima, omogućio je privatizaciju medija, kao i projektno sufinansiranje medijskih projekata, kojima bi trebalo da bude ostvarivan javni interes.
Neki od njenih ciljeva, koji su manje ili više ispunjeni na kraju petogodišnje primene strategije i dvogodišnje primene seta medijskih zakona, bili su i digitalizacija, podsticanje i očuvanje medijskog pluralizma, transparentnost vlasništva i sprečavanje medijske koncentracije.
Brajović je najavio da će veoma važan deo nove strategije biti prepoznavanje značaja novih medija i njihovog razvoja.
Izvor: Vebsajt Danas, 23.01.2017.