Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

NACIONALNA ORGANIZACIJA POTROŠAČA: Najviše žalbi na kvalitet patika i telefona


Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) 2018. godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona.

"Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini imao je problem sa nepoštovanjem zakonske garancije, a što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze", naveo je NOPS u saopštenju.

Dodaje se da je uvećan broj neopravdanih prigovora, a što je posledica nedovoljne informisanosti potrošača o svojim pravima, zakonskim procedurama i obavezama trgovaca.

Povećan je broj slučajeva proizvoda za koje su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna ili mehanički oštećenja krivicom potrošača.

Takvi slučajevi, po tumačenju NOPS-a, zahtevaju dodatne stručne i tehničke analize kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci saobraznosti i ko je odgovoran.

Izvor: Vebsajt Novosti, 18.01.2019.
Naslov: Redakcija