Zastava Bosne i Hercegovine

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA: Odgovor na pitanje potrošača


Kupila sam haljinu na sniženju, cena je bila zaista simbolična, ali nije imala neku grešku. Posle samo mesec dana rašila se celom dužinom oko rajsferšlusa. Još na nekoliko mesta se tkanina praktično istanjila. Vratila sam se u radnju(reč je o poznatom trgovcu) i pokušala da reklamiram. Nisu želeli da prihvate reklamaciju uz objašnjenje da je roba bila na sniženju u trenutku kupovine i da ne može da se vrati. Da li imam pravo na reklamaciju? Ja bih da vratim novac, jer drugo ništa neću da kupim iz principa. Mogu da računam na povraćaj celokupnog iznosa koji sam platila, budući da je roba, u međuvremenu, još snižena?

ODGOVOR:

I roba na sniženju podleže reklamaciji, osim kada je cena smanjena zbog neke mane ili greške, o čemu je potrošač morao da bude informisan pre kupovine. I takvu robu možete reklamirati ukoliko se pojavi drugi nedostatak, a ne onaj zbog koga je umanjena cena. Ukoliko se reklamacija rešava raskidanjem ugovora, kupcu će novac biti vraćen u onom iznosu koji je naznačen na fiskalnom računu. Bez obzira na to da li je, u međuvremenu, roba pojeftinila ili poskupela, vi trgovcu vraćate robu, a on vama iznos koji ste platili prilikom kupovine bez obzira na trenutnu cenu.

Izvor: Vebsajt Politika, 19.02.2020.
Naslov: Redakcija