Zastava Bosne i Hercegovine | Zastava Crne Gore
Email Print

YUTA: Putnici se najviše žale na to da nisu ispunjene ugovorene obaveze, tj. usluge obuhvaćene programom putovanja. U slučaju da putnici imaju primedbu na uslove smeštaja ili neki drugi problem tokom boravka, neophodno je da se na licu mesta obrate predstavniku agencije, koji će u najkraćem roku pokušati da ga reši. Sve žalbe i reklamacije moraju se podneti pismenim putem, jer se jedino tako može obaviti povraćaj dela novca, ukoliko se dokaže da je prijava osnovana


U jeku je sezona putovanja. Mnogi će tradicionalno i ovo leto provesti godišnji odmor na moru. Međutim, postoji i ona druga strana letovanja, ukoliko turista ne dobije uslugu koju je očekivao....

Po povratku sa mora, svake godine određeni broj putnika, nezadovoljni uslugom smeštaja, komforom i higijenom u sobama, prevozom, gužvama i višesatnim čekanjem na granici, bukom, prljavim plažama, lošim internetom i slično, žali se turističkim agencijama tražeći povraćaj novca, jer smatraju da nisu dobili ono što su platili.

"Putnici se najviše žale na to da nisu ispunjene ugovorene obaveze, tj. usluge obuhvaćene programom putovanja, kao što su nivo komfora, nedostatak klima uređaja, mini bara, zatim na udaljenost smeštaja od plaže, bude i žalbi na buku", kaže šef odseka Turističke inspekcije Beograd Vladimir Lakić.

U slučaju da putnici imaju primedbu na uslove smeštaja ili neki drugi problem tokom boravka, neophodno je da se na licu mesta obrate predstavniku agencije, koji će u najkraćem roku pokušati da ga reši.

Inače, sve žalbe i reklamacije moraju se podneti pismenim putem, jer se jedino tako može obaviti povraćaj dela novca, ukoliko se dokaže da je prijava osnovana.

"Bitno je da znaju da putnici svaku reklamaciju treba da prijave na licu mesta, jer ukoliko to urade kada se vrate, mi nismo u mogućnosti da verodostojno utvrdimo razlog za tu žalbu", kaže direktor YUTE Aleksandar Seničić.

Izvor: Vebsajt RTV, Igor Damjanić, 14.07.2017.
Naslov: Redakcija