Zastava Bosne i Hercegovine | Zastava Crne Gore
Email Print

JAVNI POZIV "PROGRAM ZA UNAPREĐENJE BIZNIS KAPACITETA U IT SEKTORU"


Kabinet predsednice Vlade Republike Srbije i Kancelarija za IT i eUpravu u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) uputili su poziv svim zainteresovanim pravnim licima da u okviru "Programa za unapređenje biznis kapaciteta u IT sektoru", podnesu zahteve za dovođenje međunarodno priznatih stručnjaka za razvoj IT/inovativnih proizvoda i rast start-apova na stručnim konferencijama namenjenim širem krugu zainteresovanih.

Ovaj Program realizuje se u okviru projekta "Srbija na dohvat ruke – Digitalna transformacija za razvoj", koji Kabinet predsednice Vlade Republike Srbije i Kancelarija za IT i elektronsku upravu sprovode u saradnji sa UNDP.

Cilj Programa je podrška prenosu biznis znanja i ekspertize u oblastima razvoja domaćih IT/inovativnih proizvoda i boljeg pozicioniranja domaće IT zajednice i njenih proizvoda na globalnom tržištu.

Program je usmeren na prenos znanja iz neke od ovih oblasti: razvoj IT proizvoda, njihov upotreba i prilagođenost tržištu, pozicioniranje IT proizvoda ili zajednice na globalnom tržištu, bolje pozicioniranje i vidljivost domaće IT zajednice ili proizvoda na globalnom tržištu.

Direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović istakao je da na konkurs mogu da se prijave sva pravna lica aktivna u oblasti informacionih tehnologija i inovacionog preduzetništva.

Jovanović je dodao da pravna lica mogu biti registrovana kao privredna društva, poslovna udruženja, udruženja građana i fondacije.

Zahtevi se podnose slanjem popunjenih obrazaca i prateće dokumentacije u elektronskom obliku, putem adrese it.program.rs@undp.org.

Obrasci se mogu preuzeti na adresi rs.undp.org/it-program.

Zahtevi mogu da se podnose od 7. avgusta 2018. godine i biće obrađivani po redosledu podnošenja, sve do utroška raspoloživih sredstava za realizaciju Programa.

Ukupna raspoloživa sredstva za realizaciju ovog javnog poziva su 53.000 dolara.

Izvor: Vebsajt Vlade, 15.08.2018.