Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA: Odgovor na pitanje potrošača


Reklamirao sam jedan proizvod i reklamacija je prihvaćena, trgovac mi je savetovao da svratim u prodavnicu. U odgovoru nije precizirano da li ću dobiti novi proizvod ili mogu da zahtevam vraćanje novca. Koja su moja prava u ovom slučaju i da li imam pravo da tražim novac?

ODGOVOR:

Ukoliko nije prošlo šest meseci od datuma kupovine, potrošač ima pravo da prilikom ulaganja reklamacije zahteva da se nesaobraznost otkloni popravkom, zamenom, umanjenjem cene ili raskidom ugovora, to jest povraćajem novca.

Takođe, potrošač ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom za drugi proizvod, umanjenjem cene ili raskidom ugovora zbog istog ili drugog nedostatka koji se posle prve popravke pojavi, a ponovna popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. Ne možete raskinuti ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Izvor: Vebsajt Politika, 11.03.2020.
Naslov: Redakcija