Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

ZAKON O PREVOZU PUTNIKA U DRUMSKOM SAOBRAĆAJU: Iz NALED-a ukazuju da je CarGo potreban tržištu, te da pri poslednjim izmenama Zakona u njegovu izradu nisu bile uključene sve zainteresovane strane


Nisu sve zainteresovane strane bile uključene u pisanje poslednjih izmena Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju ("Sl. glasnik RS", br. 68/2015, 41/2018, 44/2018 - dr. zakon, 83/2018 i 31/2019), zbog čega se dešava da taksisti protestuju i traže gašenje CarGo aplikacije, dok veliki broj CarGo korisnika ukazuje da je ta aplikacija potrebna na tržištu, naveo je Ivan Radak iz Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj.

"Ovakav problem sa protestima nastaje kada pravite zakon, a ne pozovete sve zainteresovane strane da učestvuju. Ovde se zakon ne zasniva na tržišnim principima i nije usmeren ka korisnicima zato on neće funkcionisati", rekao je Radak.

On je ocenio da se Zakon ne zasniva na procenama i tome šta korisnici žele, već se gledalo šta će taksistima odgovarati.

"Građani se nisu pitali i zato se dešavaju ovakve situacije i ovo nije normalno. CarGo ima toliko korisnika da pokazuje da je tržištu potreban", ocenio je Radak.

Dodao je da taksisti gledaju Zakon, dok sa druge strane CarGo posluje kao udruženje i pruža pomoć na putu svojim članovima, što nije taksi prevoz, tako da, kako je rekao, to deluje potpuno logično i legalno.

Direktor kompanije CarGo Technologies Vuk Guberinić rekao je da se na njegov poziv da se osnuje novo pošteno taksi udruženje za tri dana javilo, kako je Guberinić naveo, više od 100 taksista koji ne žele da budu deo protesta.

"CarGo je jedini za sada koji je ponudio rešenje za protest i maltretiranje građana. Mi ćemo pomoći taksi preduzetnicima i poštenim ljudima da otvore novo taksi udruženje koje će se zvati 'Novi taxi' jer smatramo da postoji prostora da se normalno obavlja i njihova delatnost. CarGo će im obezbediti besplatan i nov softver", rekao je Guberinić.

Izvor: Vebsajt N1, 07.10.2019.
Naslov: Redakcija