Zastava Bosne i Hercegovine

UREDBA O FORMIRANJU PRIVREMENOG REGISTRA I NAČINU UPLATE JEDNOKRATNE NOVČANE POMOĆI SVIM PUNOLETNIM DRŽAVLJANIMA REPUBLIKE SRBIJE U CILJU SMANJIVANJA NEGATIVNIH EFEKATA PROUZROKOVANIH PANDEMIJOM BOLESTI COVID-19 IZAZVANE VIRUSOM SARS-COV-2: Uvedena opcija za proveru u kojoj banci je uplaćena jednokratna pomoć države


Mogućnost građana da se prijave za jednokratnu državnu pomoć od 100 evra završena je. Za primanje žalbi i procesuiranje dosadašnjih prijava i narednih nedelja će biti dostupni kol-centar i internet-stranica Uprave za trezor. Uvedena je i posebna opcija za proveru u kojoj banci je uplaćen novac, jer je to pitanje mučilo mnoge građane.

Prema poslednjim podacima Ministarstva finansija, prijavilo se 4.311.800 državljana Srbije, a pomoć je automatski dobilo još oko 1,9 milion penzionera i korisnika socijalnih novčanih davanja. Od tih više od 6,2 miliona građana, novac je legao na račune njih 6.013.861.

Među penzionerima i drugim punoletnim građanima koji ispunjavaju sve uslove za ovu pomoć, ima i onih koji nisu dobili novac. Nadležni kažu da treba da prijave problem, ili putem portala Uprave za trezor ili pozivanjem kol-centra. Naglašavaju da svi koji su već ostavili podatke budu strpljivi, jer će dobiti odgovor.

- I penzioneri i ostali mogu da ostave reklamaciju preko kol-centra 0800 101 100 ili na portalu idp.trezor.gov.rs koristeći opciju "prijavi problem" - kažu u Ministarstvu finansija. - U odeljku "tip problema" mogu da odaberu neku od opcija - podaci ne prolaze, nije legla uplata, nije moguća prijava preko sajta, a uvedena je i - ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata. Razlog je veliki broj poruka građana koji ne znaju koju su banku odabrali prilikom prijave, odnosno u statusu im je napisano da je uplata izvršena, a oni ne znaju gde. Svima će biti odgovoreno u najkraćem roku, a 30 ljudi se svakoga dana bavi ovim prijavama i problemima.

Izvor: Vebsajt Novosti, B. Ca., 06.06.2020.
Izvod iz vesti, Naslov: Redakcija