Zastava Bosne i Hercegovine

U OKVIRU PROJEKATA RFZO OTVARA SE KOL-CENTAR ZA GRAĐANE KOJI ĆE MOĆI DA SE INFORMIŠU O ZDRAVSTVENOM OSIGURANJU: Broj 0700/333-443 jedinstven za celu Srbiju


U nacionalnom kol-centru, pri Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, koji bi, prema saznanjima "Novosti" trebalo da proradi za nekoliko nedelja, građani će u direktnom razgovoru sa operaterima, moći da dobiju sve neophodne informacije u vezi sa lečenjem dece i odraslih u inostranstvu, ali i da saznaju, recimo, koji su po redu na listi čekanja za operacije i preglede koji se zakazuju, koja su njihova prava iz zdravstvenog osiguranja...

Info-linija koju je RFZO otvorio u ponedeljak zapravo je uvod u nastajanje kol-centra, čiji će broj - 0700/333-443 biti jedinstven za celu Srbiju i predstavljaće širenje direktne komunikacije sa osiguranicima koji, kako pokazuje praksa, ne znaju dovoljno šta u oblasti zdravstvene zaštite, računajući preglede, dijagnostiku i terapiju, mogu da dobiju o trošku osiguranja. To je, možda, najvidljivije u slučajevima kada se putem javnih apela, donacija i SMS poruka skuplja novac za lečenje dece u inostranstvu, koja bi tamo, mada ne sva, mogla da budu upućena i o trošku RFZO, ili Budžetskog fonda, koji je osnovala Vlada Srbije.

U prva četiri dana rada info-linije, prema podacima RFZO, prosečno je bilo po 80 poziva, od kojih je tri četvrtine bilo u vezi sa lečenjem u inostranstvu, a preostalih 25 odsto poziva za druga prava iz nadležnosti RFZO.

"Veliki broj poziva pokazatelj je da osiguranici ne poznaju dovoljno svoja prava iz zdravstvenog osiguranja i da imaju mnogobrojne nedoumice i pitanja", kaže dr Sanja Radojević Škodrić, direktor RFZO. "Mi smo tu da budemo servis našim osiguranicima i zbog toga, osim postojeće info-linije, za nekoliko nedelja puštamo u rad Nacionalni kol-centar gde će na jednom mestu biti objedinjene sve potrebne informacije".

Izvor: Vebsajt Novosti, 06.10.2018.
Naslov: Redakcija