Zastava Bosne i Hercegovine

E-UPRAVA: Od 1. aprila 2017. godine građani elektronskim putem mogu da dobiju informaciju o isteku važenja dokumenata


Od 1. aprila 2017. godine građani elektronskim putem mogu da dobiju informaciju o isteku važenja dokumenata.

 "Građani koji žele da koriste uslugu elektronske uprave treba da se prijave i odaberu uslugu i sistem automatski pročita šta korisnik usluge ima od dokumenata: biometrijski pasoš, ličnu kartu, vozačku dozvolu, saobraćajnu dozvolu. U zadnji čas smo uveli i registracione nalepnice", navodi direktor Direkcije za elektronsku upravu, Dušan Stojanović.

Napominje da građani mogu da izaberu na koji dokument žele da ih sistem podseća i na koji način.

Sistem može da ih upozori SMS-om i mejlom, onoliko dana ranije koliko je korisnik usluge odabrao. Upozorenje SMS-om je besplatno.

Kaže da se za tu uslugu već prijavilo 500 ljudi.

Navodi da trenutno 750.000 ljudi ima nalog na elektronskoj upravi.

"Za poslednje dve godine broj građana koji su se opredelili za elektronsku upravu porastao je tri puta. Srbija je jedna od tri zemlje u kojoj građani mogu da registruju automobile preko portala elektronske uprave", napominje Stojanović.

Navodi da je 11 milijardi dinara prošlo kroz portal elektronske uprave.

"Suština je da nađete šta građanima treba i da po principima digitalne transformacije prilagodite uslugu da bude od koristi", zaključio je Stojanović.

Izvor: Vebsajt RTS, 05.04.2017.
Naslov: Redakcija