Odredbom člana 13. Uredbe o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave ("Sl. glasnik RS", br. 80/92 i 45/2016) propisano je da se u toku radnog vremena predmeti, akti i drugi materijali ne smeju ostavljati bez nadzora i da se po završetku radnog vremena akti i drugi službeni materijali, pečati, žigovi i štambilji i drugo drže u zaključanim stolovima, ormanima ili zaključanim radnim prostorijama u kojima je obezbeđena njihova sigurnost.
Direktor Republičkog geodetskog zavoda, Borko Drašković, objavio je uputstvo o načinu postupanja državnih službenika sa nerešenim predmetima, ostalim aktima i drugim službenim materijalima kojim će se obezbediti njihova veća sigurnost i efikasnost postupanja.
Kako se navodi u uputstvu, kada državni službenik odlazi na godišnji odmor ili duže bolovanje, dužan je da prethodno preda nerešene predmete neposrednom rukovodiocu u Sektoru/unutrašnjoj jedinici Republičkog geodetskog zavoda, odnosno načelniku/šefu/rukovodiocu Službe za katastar nepokretnosti ili šefu odseka za upravne i opšte poslove.
U slučaju iznenadne sprečenosti za dolazak na posao usled bolesti ili drugog opravdanog razloga, državni službenik je dužan da u roku od 24 časa omogući primopredaju ključeva od stola, ormana ili radne prostorije u kojima se nalaze njegovi nerešeni predmeti.
UREDBA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU ORGANA DRŽAVNE UPRAVE ("Sl. glasnik RS", br. 80/92 i 45/2016)
Član 13
U toku radnog vremena predmeti i akti i drugi materijali ne smeju se ostavljati bez nadzora. Po završetku radnog vremena akati i drugi službeni materijali, pečati, žigovi i štambilji i drugo drže se u zaključanim stolovima, ormanima ili zaključanim radnim prostorijama u kojima je obezbeđena njihova sigurnost.
Izvor: Vebsajt Republičkog geodetskog zavoda, 02.09.2016.