Zastava Bosne i Hercegovine

POSKUPELE BANKARSKE USLUGE: Pored održavanje računa, podizanja čekova i provizije za mobilno i elektronsko bankarstvo, od 1. avgusta 2022. godine naplaćuje se i pogrešno ukucan PIN prilikom podizanja gotovine na bankomatu


Pored svih poskupljenja sa kojima se suočavaju građani Srbije, od 1. avgusta uveden je novi udar na džep ili, bolje reći, na kartice. Naime, cene usluga u pojedinim bankama su više, a postoje i nove naplate, poput one za pogrešno ukucan PIN prilikom podizanja gotovine.

Ova omaška i nepažnja sa PIN-om mogla bi da vas, prema novim cenovnicima pojedinih banaka, košta oko 100 dinara.

Prema najavama pojedinih banaka, poskupeće brojne usluge – održavanje računa, podizanje čekova i provizije za mobilno i elektronsko bankarstvo, a novi cenovnici stupili su na snagu 1. avgusta.

Iako se nisu sve banke oglasile o promeni cena, prema informacijama onih koje to jesu uradile, izdavanje serije čekova će koštati 300, umesto pređašnjih 200 dinara, izdavanje kartice po hitnom postupku, koje je do sada bilo besplatno, koštaće 400 dinara, dok će isporuka kartice na kućnu adresu, koja je do sada koštala simboličnih 50 dinara, sada koštati ne tako simboličnih 800.

Lista poskupljenja ovde se ne završava, te će građani morati da plate i skuplju proviziju za podizanje novca sa bankomata druge banke, ali i transakcije koje obavljaju preko eBankinga. Od 1. avgusta se naplaćuje i ono što do sada nije - višestruki pokušaji za podizanje gotovine sa bankomata i neuspeli pokušaji plaćanja putem interneta.

Građani nisu zadovoljni ovakvim odlukama banaka, te smatraju da bi, u slučajevima kada je bankomat neispravan ili ne radi eBanking, upravo banke trebalo da snose odgovornost.

Ukoliko nekim slučajem izgubite karticu, i tada ćete morati da platite.

Tada ćete, ukoliko ste, ne svojom krivicom, izgubili karticu, a na računu ste imali do 3.000 dinara, vi ste ti koji ćete snositi troškove.

Trošak će snositi banka ukoliko je iznos koji imate na računu veći i ukoliko uspete da dokažete da niste zloupotrebili karticu ili bili "vidljivo nemarni".

Kompanija Paragraf Lex ne preuzima odgovornost za tačnost i istinitost informacija prenetih iz spoljnih sadržaja odnosno drugih izvora, kao i za štetu koja eventualno iz toga, proistekne. Sve informacije objavljene u sekciji "Vesti" su namenjene u svrhu opšteg informisanja.

Izvor: Vebsajt Nova, Dunja Marić, 01.08.2022.
Naslov: Redakcija