Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

ODLUKA O BLIŽIM USLOVIMA OGLAŠAVANJA FINANSIJSKIH USLUGA: Od 1. aprila 2019. godine Narodna banka kontroliše reklamiranje banaka i finansijskih institucija


Sve banke i finansijske institucije od 1. aprila 2019. godine moraju da prilagode veličinu slova na svojim novim reklamama, koje objavljuju u novinama, na televiziji, portalima, društvenim mrežama, aplikacijama...

Narodna banka Srbije (NBS) kontroliše kako se davaoci finansijskih usluga oglašavaju, pa će se u reklamnim kampanjama pratiti da li su istiniti izrazi "bez kamate, bez troškova, vraćamo novac, na poklon..."

Bankama je ostavljen rok, da već postojeće reklame koje koriste, do 1. juna usaglase sa novom Odlukom o bližim uslovima oglašavanja finansijskih usluga ("Sl. glasnik RS", br. 15/2019), koja je stupila na snagu 1. aprila 2019. godine.

Nova pravila odnose se na reklamiranje u elektronskim i štampanim medijima, putem interneta, oglašavanjem telefonom pozivom građanima, zatim putem aplikacija, bilborda, panoa ali i u bankama, gradskom prevozu, aerodromima, autobuskim stanicama...

Kada je reč o oglasima u elektronskim medijima, minimalna veličina slova je "17", za oglašavanje u štampanim medijima "9", za reklamiranje na posterima i plakatima "30", dok je za oglašavanje na bilbordima predviđeno da slova budu minimalne veličine "90".

Izvor: Vebsajt RTV, 01.04.2019.
Naslov: Redakcija