|
|
Da li želite produktivniji rad Vaše advokatske kancelarije?
|
|
Advokatski rokovnik Principal je pravi izbor za unapređenje rada svakog advokata, njegovih partnera i kolega
|
|
|
|
Šta je Principal?
Principal je online advokatski rokovnik koji pomаže u svakodnevnom radu i funkcionisanju advokatske kancelarije
|
|
Kako će Principal konkretno rešiti Vaše probleme?
|
|
1
|
Stigli ste na suđenje i vidite da Vam nedostaje dokument? Principal Vam omogućava da pristupite svim predmetima i dokumentima sa bilo kog uređaja u bilo kom trenutku.
|
|
|
2
|
Imate previše obaveza? Treba Vam podsetnik? Principal sa svojim alarmima misli umesto Vas. Podsetiće Vas alarmom na telefonu, e-mailom, notifikacijama i smanjiti broj propuštenih termina, sastanaka, prilika |
|
|
3
|
Ne želite da saradnici imaju pristup Vašim predmetima? Privilegijama možete dodeliti i ograničiti pristup |
|
|
4
|
Ne stižete da vodite evidenciju dugovanja i plaćanja? U svakom trenutku možete znati finansije predmeta za sve klijente. |
|
|
5
|
Imate previše poslovnih i privatnih kontakata? Principal Vam omogućava da sve vodite na jednom mestu. Brz i jednostavan pristup svim podacima klijenta i listi njegovih predmeta. |
|
|
|
|
|
Šta se sve nalazi u advokatskom rokovniku?
|
|
|
- Predmeti
- Finansije
- Organizovanje podataka o klijentima i drugim poslovnim kontaktima
- Obaveze
- Kalendar
- Praćenje finansija i advokatskih honorara
- Alarmi
- Evidencija dnevnih obaveza, rukovođenje zadacima pripravnika i upravljanje rokovima
|
|
|
|