Advokatski rokovnik Principal
Da li želite produktivniji rad
Vaše advokatske kancelarije?

Advokatski rokovnik Principal je pravi izbor za unapređenje
rada svakog advokata, njegovih partnera i kolega

👉 Isprobajte BESPLATNO
 

Šta je Principal?


Principal je online advokatski rokovnik koji pomаže u svakodnevnom radu i funkcionisanju advokatske kancelarije

 

Kako će Principal
konkretno rešiti Vaše probleme?


1 Stigli ste na suđenje i vidite da Vam nedostaje dokument?
Principal Vam omogućava da pristupite svim predmetima i dokumentima sa bilo kog uređaja u bilo kom trenutku.

2 Imate previše obaveza? Treba Vam podsetnik?
Principal sa svojim alarmima misli umesto Vas. Podsetiće Vas alarmom na telefonu, e-mailom, notifikacijama i smanjiti broj propuštenih termina, sastanaka, prilika

3 Ne želite da saradnici imaju pristup Vašim predmetima?
Privilegijama možete dodeliti i ograničiti pristup

4 Ne stižete da vodite evidenciju dugovanja i plaćanja?
U svakom trenutku možete znati finansije predmeta za sve klijente.

5 Imate previše poslovnih i privatnih kontakata?
Principal Vam omogućava da sve vodite na jednom mestu. Brz i jednostavan pristup svim podacima klijenta i listi njegovih predmeta.
 
 
Advokatski rokovnik Principal
 

Šta se sve nalazi u advokatskom rokovniku?


 
  • Predmeti
  • Finansije
  • Organizovanje podataka o klijentima i drugim poslovnim kontaktima
  • Obaveze
  • Kalendar
  • Praćenje finansija i advokatskih honorara
  • Alarmi
  • Evidencija dnevnih obaveza, rukovođenje zadacima pripravnika i upravljanje rokovima
👉 Isprobajte BESPLATNO
 

Odjava sa email liste   |   Unsubscribe