Šta sve možete sa KANCELARKOM gde god da se nalazite?
Podelite dokumente sa svojim timom najbrže do sad.
Svi radni fajlovi mogu biti pohranjeni na jednom, centralizovanom mestu i kolege ih mogu deliti, raditi na njima, ostavljati komentare uz Vašu kompletnu kontrolu i maksimalnu bezbednost.
Fakture napravite elektronski.
Šaljite ih digitalno ka više različitih primalaca. Danas kada saradnici ili partneri nisu u kancelarijama - budite sigurni da će stići svima kojima treba. Minimizujte rizik neplaćanja i probleme sa prihodima.
Efikasno šaljite veliki broj dokumenata.
Sada je otežano da zaposlenima uručite obračunski listić ili neki drugi dokument koji im obavezno mora biti predat. Uručite ih članovima svog tima posredstvom Kancelarka. Imaćete izveštaj o uručivanju, kao i predviđeno polje za potpis tj. saglasnost primaoca.
Veći stepen kontrole i status poslatih dokumenata.
Uz pomoć funkcije E-POŠTAR pratite status Vaših dokumenata koji ste poslali, kao i da li je dokument preuzet. Omogućava veći stepen kontrole vaših dokumenata, tako što možete dodeliti procedure i uslove u okviru same razmene.
Koristite elektronsku oglasnu tablu uvek vidljivu svima.
Propisi nalažu korišćenje oglasne table. Ali šta kada svi rade van poslovnih prostorija? Naša elektronska oglasna tabla idealna je da postavite interne i druge akte poslodavca sa kojima zaposleni moraju biti upoznati.
Organizujte delovodne i sve druge knjige dokumenata.
Započnite proces digitalizacije dokumenata bez posredstva drugih firmi. Omogućite lagan pristup svojim kolegama, bez da ih šaljete poštom ili e-mailovima.
Skenirate dokumente u dva klika.
Slikajte i zavedite dokument. Toliko je lako! Sačuvajte u PDF formatu i instant omogućite kolegi da mu pristupi.
Vodite adresar svih poslovnih kontakata.
Kancelarko Vam pomaže da se lakše organizujete, upamtite kontakte za fakturisanje, korespodenciju i druge poslovne potrebe.
Stalna nadogradnja i nove funkcije
Kancelarko je u permanentnom razvoju i možete očekivati nova poboljšanja i funkcije.