Kako će Vam Kancelarko pomoći prilikom rada od kuće?
Podelite dokumente sa svojim timom.
Svi radni fajlovi mogu biti pohranjeni na jednom, centralizovanom mestu i kolege ih mogu deliti, raditi na njima, ostavljati komentare.
Fakture napravite elektronski.
Šaljite ih digitalno ka više različitih primalaca. Danas kada saradnici ili partneri nisu u kancelarijama - budite sigurni da će stići svima kojima treba. Minimizujte rizik neplaćanja i probleme sa prihodima.
Efikasno šaljite masovne dokumente.
Sada je otežano da zaposlenima uručite obračunski listić ili neki drugi dokument koji im obavezno mora biti predat. Uručite ih članovima svog tima posredstvom Kancelarka. Imaćete izveštaj o uručivanju, kao i predviđeno polje za potpis tj. saglasnost primaoca.
Koristite elektronsku oglasnu tablu.
Propisi nalažu korišćenje oglasne table. Ali šta kada svi rade van poslovnih prostorija? Naša elektronska oglasna tabla idealna je da postavite interne i druge akte poslodavca sa kojima zaposleni moraju biti upoznati.
Organizujte delovodne i sve druge knjige dokumenata.
Iskoristite ovaj period da svu dokumentaciju prebacite u digitalni oblik. Omogućite lagan pristup svojim kolegama, bez da ih šaljete poštom ili e-mailovima.
Sve dokumente skenirajte lako našom android aplikacijom.
Slikajte i zavedite dokument. Toliko je lako! Sačuvajte u PDF formatu i instant omogućite kolegi da mu pristupi.
Imate računovodstvni program ali Vam je ostao “zarobljen” u kancelariji?
Kancelarko će Vam to nadomstiti - jer kroz njega možete kreirati fakture, čuvati ih i prosleđivati ih klijentima.
Vodite adresar svih poslovnih kontakata.
Kancelarko Vam pomaže da se lakše organizujete, upamtite kontakte za fakturisanje, korespodenciju i druge poslovne potrebe.