Poslovanje korisnika javnih sredstava
u uslovima vanrednog stanja
Datum i vreme održavanja:
29.04.2020. godine (sreda)
Trajanje vebinara:
10-13h
PREDAVAČI:
Jasmina Vratonjić, glavni i odgovorni urednik stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravnik u javnom sektoru"

Ranko Jerković, pomoćnik glavnog i odgovornog urednika stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravnik u javnom sektoru"

Marko Jekić, odgovorni urednik stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravnik u javnom sektoru" i

Dragana Đinđić, odgovorni urednik stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravnik u javnom sektoru"

Teme vebinara:

  • PRIMENA FINANSIJSKIH I DRUGIH PROPISA U USLOVIMA VANREDNOG STANJA
  • Korišćenje finansijskih sredstava budžeta
  • Pomeranje rokova finansijskog izveštavanja
  • Slobodan pristup informacijama od javnog značaja i zaštita podataka o ličnosti
  • Drugi propisi
  • PRIMANJA ZAPOSLENIH U USLOVIMA VANREDNOG STANJA
  • Obračun plata i drugih primanja
  • Naknada plate za vreme privremene sprečnosti za rad za zaposlene u samoizolaciji i obolele od virusa COVID-19
  • Primena Uredbe o dodatku na osnovnu platu zaposlenih u zdravstvenim ustanovama i određenih zaposlenih koji obavljaju poslove u oblasti zdravlja, odnosno zaštite zdravlja stanovništva
  • RADNI ODNOSI U USLOVIMA VANREDNOG STANJA
  • Prava i obaveze zaposlenih (godišnji odmori, odsustva sa rada, samoizolacija, preporuke Vlade itd)
  • Mere za vreme vanrednog stanja (ograničenje Ustavom garantovaniih prava, radna obaveza zdravstvenih radnika i zdravstvenoh saradnika)
  • Organizacija rada poslodavaca za vreme vanrednog stanja (rad od kuće i rad u prostorijama poslodavca, organizacija rada ustanova socijalne zaštite za smeštaj korisnika, radni odnosi u osnovim i srednjim školama)
  • JAVNE NABAVKE U USLOVIMA VANREDNOG STANJA
  • Preporuke Uprave za javne nabavke i druga ograničenja
  • Okončanje započetih postupaka - dodeliti ugovor ili obustaviti postupak?
  • (Ne)mogućnost realizacije i aneksiranja postojećih ugovora o javnim nabavkama
  • Opravdanost pokretanja novih postupaka
  • Rokovi u postupcima nabavki za vreme vanrednog stanja

O vebinaru:

Učesnicima vebinara će biti dat prikaz važećih propisa, kao i spornih pitanja koja se odnose na primenu ovih propisa u uslovima proglašenog vanrednog stanja i njihov uticaj na poslovanje korisnika javnih sredstava.


Pored toga, biće analizirane preporuke i mišljenja nadležnih ograna o specifičnostima primene propisa o radnim odnosima, javnim nabavkama i finansijama i računovodstvu za vreme vanrednog stanja.

Kome je namenjen vebinar:

Državnim organima, organima Autonomne pokrajine Vojvodina, organima jedinica lokalne samouprave, javnim službama, organizacijama za obavezno socijalno osiguranje, direktnim i indirektnim korisnicima budžeta, javnim preduzećima i drugim korisnicima javnih sredstava, kao i naručiocima u postupcima javnih nabavki.

Zašto da gledate vebinar:

Upoznajte se na detaljan i praktičan način sa odredbama postojećih i novih propisa donetih u toku vanrednog stanja, unapredite svoje znanje i rešite dileme koje imate u pogledu upravljanja poslovanjem budžetskih korisnika u uslovima vanrednog stanja.

Zainteresovani ste?

Paragraf Lex d.o.o.
Kej žrtava racije 4a/III, 21000 Novi Sad
Unsubscribe from this mailing list.
Odjavite se sa mailing liste