Zastava Bosne i Hercegovine
Vebinar

Novine i aktuelnosti u poslovanju ustanova obrazovanja i vaspitanja

  • Planiranje i izvršenje budžeta u ustanovama obrazovanja i vaspitanja
  • Odgovori na najčešće postavljena pitanja iz oblasti budžetskog računovodstva (zakup, osnovna sredstva, vanredni prihodi, roditeljski dinar)
  • ISIB - specifičnosti vođenja poslovnih knjiga
  • Finansijsko upravljanje i kontrola u ustanovama obrazovanja
  • Registar zaposlenih, izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica
  • Naknada troškova prevoza i službenog puta u zemlji i inostranstvu
  • Organizovanje nastave i poslovanje ustanova obrazovanja i vaspitanja
  • Odgovori na najčešće postavljena pitanja u oblasti radnih odnosa

Datum i vreme održavanja vebinara:

21.10.2021. u 9:50h



Prijavite se

Opis vebinara:

Učesnicima će biti prezentovane najvažnije karakteristike planiranja i izveštavanja u ustanovama obrazovanja i vaspitanja, kao i specifičnosti vođenja poslovnih knjiga posle prelaska na novi sistem izvršenja budžeta – ISIB. Takođe, deo vebinara će biti posvećen i uvek aktuelnim pitanjima iz oblasti budžetskog računovodstva, kao i primeni finansijskog upravljanja i kontrole.

Učesnici vebinara imaće priliku da se upoznaju i sa obavezama ustanova obrazovanja u vezi sa vođenjem Registra zaposlenh izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica, kao i sa najčešće postavljenim pitanjima koja se odnose na vođenje Registra. Takođe, učesnici će imati priliku da se upoznaju i sa načinom obračuna naknade troškova za dolazak i odlazak sa rada i službenog puta u zemlji kao i sa primenom Uredbe o naknadi troškova državnih službenika i nameštenika prilikom obračuna naknade troškova službenog puta u inostranstvo.

Takođe, učesnici vebinara će imati priliku da se upoznaju sa: organizacijom obrazovno-vaspitnog rada u uslovima proglašene epidemije, u skladu sa propisima i aktuelnim uputstvima i preporukama Ministarstva prosvete nauke i tehnološkog razvoja i Tima za škole; drugim aktuelnostima u poslovanju i obavezama ustanova u pogledu verifikacije ustanove, zaštite podataka o ličnosti i slobodnog pristupa informacijama od javnog značaja; odgovorima na najčešće postavljena pitanja koja se odnose na zasnivanje, prestanak i ostvarivanje prava po osnovu radnog odnosa


Teme vebinara:

PLANIRANJE I IZVRŠENJE BUDŽETA U USTANOVAMA OBRAZOVANJA I VASPITANJA

  • Godišnje i kvartalno izvestavanje o prihodima i rashodima
  • Izvori finansiranja

ODGOVORI NA NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA IZ OBLASTI BUDŽTESKOG RAČUNOVODSTVA

  • Glavna i pomoćne knjige
  • Osnovna sredstva
  • Ravnoteža pozicija Bilansa stanja
  • Roditeljski dinar

ISIB - SPECIFIČNOSTI VOĐENJA POSLOVNIH KNJIGA

  • Prelazak na ISIB od 1. januara 2022. godine
  • Karakteristike sistema
  • Vođenje poslovnih knjiga

PRIMENA SISTEMA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE U USTANOVAMA OBRAZOVANJA

REGISTAR ZAPOSLENIH, IZABRANIH, IMENOVANIH, POSTAVLJENIH I ANGAŽOVANIH LICA

  • Uspostavljanje i vođenje Registra zaposlenih
  • Uputstvo za rad u Registru zaposlenih i način popunjavanja obrazaca
  • Najčešće postavljena pitanja

NAKNADA TROŠKOVA PREVOZA I SLUŽBENOG PUTA U ZEMLJI I INOSTRANSTVU

  • Obaveza dokumentovanja troškova prevoza za dolazak i odlazak sa rada
  • Određivanje visine dnevnice za službeni put u zemlji
  • Primena Uredbe o naknadi troškova državnih službenika i nameštenika na obračun naknade troškova službenog puta u inostranstvo

AKTUELNOSTI U ORGANIZOVANJU NASTAVE I POSLOVANJU USTANOVA OBRAZOVANJA

  • Organizacija obrazovno-vaspitnog rada prema uputstvima Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i preporukama Tima za škole
  • Ocenjivanje učenika (obavezni i izborni programi)
  • Izdavanje javnih isprava (prevodnica, svedočanstvo za odlazak u inostranstvo, izdavanje duplikata)
  • Školovanje na daljinu (onlline)
  • Najčešće postavljena pitanja u oblasti zaštite podataka o ličnosti i pristupa informacijama od javnog značaja.

ODGOVORI NA NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA U OBLASTI RADNIH ODNOSA U USTANOVAMA OBRAZOVANJA I VASPITANJA

  • Ograničenje zapošljavanja u javnom sektoru
  • Izbor i status direktora
  • Zasnivanje i prestanak radnog odnosa i ostvarivanje prava po osnovu rada (status tehnoloških viškova i preuzimanje zaposlenih, radni odnos na određeno vreme, zaštita od prestanka radnog odnosa, upućivanje zaposlenog na lekarski pregled, disciplinski postupak)
  • Arhivska građa, arhivske liste i nadležnost lokalnog arhiva

Predavači:

Jasmina Vratonjić
glavni i odgovorni urednik stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravo u javnom sektoru"

Ranko Jerković
pomoćnik glavnog i odgovornog urednika stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravo u javnom sektoru"

Aleksandra Jovanović
viši urednik stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravo u javnom sektoru"

Aleksandra Vićovac
urednik stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravo u javnom sektoru"


Zašto da pratite Paragrafov vebinar?

Učesnicima će biti prezentovane najvažnije karakteristike planiranja i izveštavanja u ustanovama obrazovanja i vaspitanja, kao i specifičnosti vođenja poslovnih knjiga posle prelaska na novi sistem izvršenja budžeta – ISIB.

Takođe, deo vebinara će biti posvećen i uvek aktuelnim pitanjima iz oblasti budžetskog računovodstva, kao i primeni finansijskog upravljanja i kontrole.

Učesnici vebinara će imati priliku da se upoznaju i sa obavezama ustanova obrazovanja u vezi sa vođenjem Registra zaposlenh izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica, kao i sa najčešće postavljenim pitanjima koja se odnose na vođenje Registra. Takođe, učesnici će imati priliku da se upoznaju i sa načinom obračuna naknade troškova za dolazak i odlazak sa rada i službenog puta u zemlji kao i sa primenom Uredbe o naknadi troškova državnih službenika i nameštenika prilikom obračuna naknade troškova službenog puta u inostranstvo.

Učesnici vebinara imaće priliku da se upoznaju i sa organizacijom obrazovno-vaspitnog rada u uslovima proglašene epidemije zarazne bolesti, u skladu sa propisima i aktuelnim uputstvima i preporukama Ministarstva prosvete nauke i tehnološkog razvoja i Tima za škole.

Na vebinaru će biti prezentovani/prikazani odgovori na pitanja koja se odnose na redovan rad ustanove, kao što su ocenjivanje učenika, izdavanje javnih isprava, verifikacija ustanove, zaštita podataka o ličnosti i postupanje po zahtevima za slobodan pristup informacijama od javnog značaja, i druge aktuelnosti u poslovanju i obavezama ustanova u pogledu zaštite podataka o ličnosti i slobodnog pristupa informacijama od javnog značaja.

Učesnici vebinara imaće priliku i da se upoznaju sa odgovorima na najčešće postavljena pitanja koja se odnose na zasnivanje, prestanak i ostvarivanje prava po osnovu radnog odnosa

Kome je vebinar namenjen?

Vebinar je namenjen direktorima, sekretarima, šefovima računovodstva i ostalim zaposlenima u osnovnim i srednjim školama i predškolskim ustanovama.


Kotizacija obuhvata:

  • Praćenje predavanja vebinara
  • Power point prezentacije predavača

Pogodnost za nove pretplatnike:

  • Ukoliko se pretplatite na jedno ili više izdanja kompanije Paragraf Lex stičete pravo na povlašćene iznose kotizacija za sve naredne vebinare
  • Za više informacija o pretplati, pozovite na brojeve telefona:
  • Beograd
    063/379-761
    Novi Sad
    063/379-961
PRETPLATNIK


BESPLATNO


NEPRETPLATNIK


6.900 RSD


Na cene kotizacija se zaračunava PDV po stopi od 20%


SPECIJALNA PONUDA


Nepretplatnici koji su saglasni da im se održi besplatna prezentacija programa za elektronsko kancelarijsko poslovanje Kancelarko, mogu prisustvovati vebinaru bez plaćanja kotizacije.


Zainteresovani ste?

Prijava za VEBINAR

NAPOMENA: Prijavom i uplatom jedne kotizacije dobijate pristup vebinaru na jednom uređaju

Podaci o učesniku













Pošaljite nam Vaše sugestije




Pogledajte ostala aktuelna Paragraf SAVETOVANJA i SEMINARE