Preporučivanjem Kancelarka Vašim partnerima, na direktan način pomažete i sebi. Svi znamo da posao računovođe, pored svih poslova koji se izmenama propisa gomilaju iz godine u godinu, ne treba da bude i slanje faktura.
Ukoliko u ovom trenutku pravite ili šaljete fakture umesto Vašeg komitenta, preporučite im Kancelarka tako da sami mogu obavljati procese poput kreiranja i slanja faktura sa automatskim kačenjem XML formata fakture na državni sistem elektronskih faktura (SEF). Vratite sebi ulogu računovođe.
U slučaju da ipak Vi pravite i šaljete fakture za svoje klijente, olakšajte sebi posao tako što ćete preporučiti klijentima Kancelarka, kako bi oni mogli da fakture šalju direktno na SEF, a Vaš računovodstveni program može automatski da preuzima te fakture radi knjiženja.
Kada i računovođa i komitent koriste Kancelarka imate još jednu prednost, a to je da sa Vašom licencom Kancelarka možete povezati veći broj komitenata i tako na jednom mestu pratiti sve njihove primljene i poslate fakture.
Ovo čak može biti i poslovna šansa, ukoliko nameravate da fakturišete dodatne usluge upravljanja fakturama i administracije Kancelarka. Neke od računovođa ovu uslugu dodatno naplaćuju.
Takođe, Kancelarko ima i modul e-Delovodnik i opciju elektronske Arhivske knjige, čime je klijentu omogućeno da sam vodi i predaje prepis Arhivske knjige lokalnom arhivu ili, ako je taj posao poverio Vama, da Vi to radite u par koraka.