Zastava Bosne i Hercegovine

KONKURS ZA UNAPREĐENJE SAOBRAĆAJNE INFRASTRUKTURE NAMENJEN LOKALNIM SAMOUPRAVAMA U AUTONOMNOJ POKRAJINI VOJVODINI U 2015. GODINI: ROK ZA PODNOšENJE PRIJAVA 15. JUN 2015. GODINE


Minimalno sopstveno učešće lokalne samouprave je 20 odsto u odnosu na ukupnu vrednost investicije, a rok za podnošenje prijava 15. jun 2015. godine.

Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova raspisao je novi konkurs iz oblasti saobraćaja, tačnije konkurs za dodelu bespovratnih sredstava lokalnim samoupravama u Autonomnoj pokrajini Vojvodini u 2015. godini, za sufinansiranje razvoja saobraćaja i putne infrastrukture. Ukupan rapoloživi iznos na Konkursu je 65 miliona dinara.

Zamenik pokrajinskog sekretara za privredu, Balint Juhas, rekao je da će ovim sredstvima biti sufinansirani projekati koji imaju za cilj izradu projektno-tehničke dokumentacije za izgradnju raskrsnica sa kružnim tokom saobraćaja, izgradnju raskrsnica sa kružnim tokom saobraćaja, izgradnju saobraćajne signalizacije i postavljanja tehničkih sredstava za usporavanje saobraćaja u neposrednoj blizini školskih i predškolskih ustanova, izmeštanje autobuskih stajališta sa saobraćajnih traka kolovoza, kao i izgradnju biciklističkih odnosno pešačko-biciklističkih staza sa posebnim akcentom na turističke destinacije.

Viši stručni saradnik za drumski saobraćaj i putnu privredu, Endre Šurjan, koji sprovodi konkurs, naglasio je da pravo učešća na Konkursu imaju lokalne samouprave u AP Vojvodini, koje mogu da konkurišu isključivo sa jednom prijavom za jednu od namena Konkursa. Najveći iznos traženih sredstava je ograničen shodno namenama. Minimalno sopstveno učešće lokalne samouprave je 20 odsto u odnosu na ukupnu vrednost investicije. Prednost pri odlučivanju za dodelu sredstava imaju lokalne samouprave, koje obezbede veće sopstveno učešće, rekao je Šurjan i dodao da je rok za podnošenje prijava 15. jun 2015. godine.

Izvor: Vebsajt Pokrajiniskog sekretarijata za privredu, zapošljavanje i ravnospravnost polova, 15.05.2015.