Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

ODLUKA O POSTAVLJANJU PRIVREMENIH OBJEKATA NA TERITORIJI GRADA BEOGRADA: KORISNIK MESTA KOME JE ODOBRENO POSTAVLJANJE KIOSKA, NA PODRUčJU GRADSKE OPšTINE VRAčAR, SAVSKI VENAC I STARI GRAD, DUżAN JE DA TIP KIOSKA USKLADI SA ODLUKOM NAJKASNIJE DO 31. DECEMBRA 2016. GODINE. ZA OSTALE GRADSKE OPšTINE ROK ISTIčE 31. DECEMBRA 2018. GODINE


Ulepšavanje grada Beograda postavljanjem identičnih kioska njihove zakupce će koštati oko devet miliona evra. Naime, prema Odluci o izmenama i dopunama Odluke o postavljanju privremenih objekata na teritoriji grada Beograda ("Sl. list grada Beograda", br. 71/2015), koja su beogradske vlasti donele u novembru 2015. godine, sve trafike na teritoriji Beograda do kraja 2018. godine moraju biti zamenjene novim identičnog izgleda.

Na osnovu Odluke, gradonačelnik Beograda doneo je Pravilnik o tipu, veličini, izgledu i drugim karakteristikama kioska koji se postavljaju na području gradske opštine Vračar, Savski venac i Stari grad ("Sl. list grada Beograda", br. 89/2015).

Veličina ovih jednoobraznih kioska ne može biti veća od 10,5 metara kvadratnih, a cena jednog u nabavci košta između 10.000 i 12.000 evra. Prema proceni gradskih čelnika, u Beogradu ima oko 750 kioska, što znači da će zakupce njihova zamena koštati oko devet miliona evra.

Savski venac, Vračar i Stari grad moraće da se "uniformišu" do kraja 2016. godine, dok će u ostalim gradskim opštinama zakupci morati da se usklade do kraja 2018. godine, kad je i krajnji rok za postavljanje novih kioska.

Koliko će to u proseku koštati vlasnike ovih montažnih objekata, objašnjava jedan od proizvođača novih trafika. - Zakupci kioska sa jednim od tri gradska projekta dolaze u neku od firmi koje proizvode kioske u Srbiji i naručuju da im se napravi određeni broj kioska. Mi smo do sada prodali 20 jednoobraznih od 10,5 kvadrata dvema firmama iz Beograda. Cena jednog kioska je od 10.000 do 12.000 evra, u zavisnosti od toga da li je potpuno opremljen, klimatizovan i sa grejanjem. - 

Izvor: Vebsajt Kurir, 12.02.2016.
Redakcija