Imajući u vidu ulogu koju društvene mreže imaju u savremenom društvu, Narodna banka Srbije otvorila je zvanične naloge na društvenim mrežama Tviter i Fejsbuk s ciljem unapređenja komunikacije s građanima Republike Srbije, medijima i stručnom javnošću.
Narodna banka Srbije će na svojim nalozima na društvenim mrežama, u skladu s primerima dobre prakse drugih centralnih banaka, objavljivati najvažnije sadržaje i informacije koji su u vezi s funkcijama koje obavlja i njenim poslovanjem.
Na zvaničnom nalogu na Tviteru građani će moći da se informišu o aktivnostima iz nadležnosti centralne banke koje su predmet interesovanja medija, stručne i šire javnosti. Stranica Narodne banke Srbije na Fejsbuku namenjena je informisanju javnosti o programima finansijske edukacije i društvene odgovornosti. Edukativni programi koje organizuje Centar za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, društveno odgovorne aktivnosti, aktivnosti Centra za posetioce i izložbene aktivnosti galerije Narodne banke Srbije na Slaviji biće predstavljeni na ovoj stranici.
Nastupom na društvenim mrežama Narodna banka Srbije nastavlja s primenom strategije komunikacije koja doprinosi razvoju poverenja i kredibilnog dijaloga sa svim zainteresovanim stranama, ostvarujući svoje zakonom definisane ciljeve.
Uslovi korišćenja naloga Narodne banke Srbije na Fejsbuku i Tviteru mogu se videti ovde (ONLINE)
Izvor: Press služba Narodne banke Srbije, 08.08.2016.